Thank you!
We will contact you shortly
LeadBox – легко передає замовлення з Хорошоп у CRM-систему Pipedrive
● Просте підключення в п'ять кроки● Гнучке налаштування інтеграції без програмістів● Можливість передавати utm-мітки ● Передача товарів в замовленнях
Заповни форму - ми проведемо тобі презентацію сервісу.
Що вміє LeadBox
Інтеграція Хорошоп → Pipedrive
Функціонал інтеграції Хорошоп та Pipedrive через віджет LeadBox дозволяє:
1) Передати в CRM як замовлення так і реєстрації з Хорошоп2) Забрати із замовлень не тільки контактні дані клієнта, але й дані щодо самого замовлення: ● номер замовлення ● дані доставки ● вартість замовлення та валюта ● utm-мітки та Google Client ID3) Легко співставити, в які поля Pipedrive відправити дані з Хорошоп4) Проконтролювати наявність такого клієнту в CRM-системі та створити угоду вже до існуючого контакту (щоб не дублювати) 5) Розподілити нові угод на менеджерів: почергово або у певному співвідношенні6) Вказати на який етап та в яку саме воронку продажів Pipedrive передавати нові замовлення7) При успішному завершенні угоди в Pipedrive, передати в GA подію з вартістю угоди для створення наскрізної аналітики
Віджет LeadBox допомагає скоротити час на обробку замовлення та дає змогу керівникам відділів продажів змінювати налаштування розподілу, передачі даних та створення угод самостійно відповідно до поточної ситуації та процесів.
Зареєструйте власний кабінет у LeadBox
Для цього достатньо перейти за посиланням: https://my.leadbox.com.uaта ввести свої дані для реєстрації
Підключіть у LeadBox CRM-систему
Підключення Pipedrive відбувається через вибір віджета LeadBox у маркетплейсі адмінського акаунту Pipedrive.
Підключіть в LeadBox Хорошоп
Створіть нову інтеграцію на сторінці "Інтеграцій" та оберіть з переліку доступних сервісів Хорошоп. Вам також необхідно буде ввести адресу порталу Хорошоп та логін і пароль, для авторизації. Відправте з сайту тестову заявку. Та перевірте, що вона прийшла у блоці "Реєстр".
Налаштуйте передачу даних та співставлення полів
Пройдіть послідовно за пунктами налаштування: - оберіть підключену раніше CRM як приймач даних;- налаштуйте правила створення нових угод;- правила стандартизації телефонного номеру;- співставлення полів;- фільтрація (опціонально); - розподіл на відповідальних менеджерів
Перевірте результат
Відправте ще одне тестове замовлення з сайту та перевірте за номером телефону, його наявність у Pipedrive
Основні питання
По функіоналу LeadBox
Не зволікайте - дзвоніть!
або напишіть нам на au.moc.xobdael%40eciffo