+38 (093) 316 40 08

au.moc.xobdael%40eciffo

LeadBox – легко передає  замовлення з Хорошоп у CRM-систему Pipedrive

● Просте підключення в п'ять кроки● Гнучке налаштування інтеграції без програмістів● Можливість передавати utm-мітки ● Передача товарів в замовленнях 
Заповни форму - ми проведемо тобі презентацію сервісу.

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Що вміє LeadBox

Інтеграція Хорошоп → Pipedrive

Функціонал інтеграції Хорошоп та Pipedrive через віджет LeadBox дозволяє:
1) Передати в CRM як замовлення так і реєстрації з Хорошоп2) Забрати із замовлень не тільки контактні дані клієнта, але й дані щодо самого замовлення: ● номер замовлення ● дані доставки ● вартість замовлення та валюта ● utm-мітки та Google Client ID3) Легко співставити, в які поля Pipedrive відправити дані з Хорошоп4) Проконтролювати наявність такого клієнту в CRM-системі та створити угоду вже до існуючого контакту (щоб не дублювати) 5) Розподілити нові угод на менеджерів: почергово або у певному співвідношенні6) Вказати на який етап та в яку саме воронку продажів Pipedrive передавати нові замовлення7) При успішному завершенні угоди в Pipedrive, передати в GA подію з вартістю угоди для створення наскрізної аналітики
Віджет LeadBox допомагає скоротити час на обробку замовлення та дає змогу керівникам відділів продажів змінювати налаштування розподілу, передачі даних та створення угод самостійно відповідно до поточної ситуації та процесів. 

Як підключити інтеграцію 

1

Зареєструйте власний кабінет у LeadBox

Для цього достатньо перейти за посиланням: https://my.leadbox.com.uaта ввести свої дані для реєстрації 

2

Підключіть у LeadBox CRM-систему

Підключення Pipedrive відбувається через вибір віджета LeadBox у маркетплейсі адмінського акаунту Pipedrive.  

3

Підключіть в LeadBox Хорошоп

Створіть нову інтеграцію на сторінці "Інтеграцій" та оберіть з переліку доступних сервісів Хорошоп. Вам також необхідно буде ввести адресу порталу Хорошоп та логін і пароль, для авторизації. Відправте з сайту тестову заявку. Та перевірте, що вона прийшла у блоці "Реєстр".

4

Налаштуйте передачу даних та співставлення полів

Пройдіть послідовно за пунктами налаштування: - оберіть підключену раніше CRM як приймач даних;- налаштуйте правила створення нових угод;- правила стандартизації телефонного номеру;- співставлення полів;- фільтрація (опціонально); - розподіл на відповідальних менеджерів

5

Перевірте результат

Відправте ще одне тестове замовлення з сайту та перевірте за номером телефону, його наявність у Pipedrive 

Основні питання

По функіоналу LeadBox

  • Хто розробник сервісу LeadBox?

    За розробку та підтримку сервісу LeadBox відповідає команда компанії DOitWELL. Сервіс було створено з урахуванням 8-річного досвіду компанії у аналіз бізнес-процесів продажів та впровадженні CRM-систем. Саме тому сервіс закриває найболючіші питання, які найчастіше виявляються в ході роботи компаній із CRM-системами.

  • Якщо я не зможу самостійно налаштувати, що робити?

    Наша технічна підтримка завжди буде рада допомогти вам у робочі години із налаштуванням. Ми робимо це онлайн разом з вами, щоб у майбутньому ви почувалися вільно в управлінні налаштуваннями сервісу LeadBox. Також у нас є детальні текстові інструкції в базі знань, що дозволяють в будь який момент часу отримати допомогу у налаштуванні.

  • З якими сервісами інтегровано LeadBox?

     Джерела отримання лідів: ● Сайти: Wordpress / Tilda / Хорошоп / Weblium + будь які, які можуть передавати дані на Webhook● Квізи: Type Form / Marquiz ● Online чати та месенджери (де можна забрати дані з певної форми контактної): Jivosite / ManyChat + Telegram Bot при відправці даних на Webhook● Соц.мережі: Lead Form Facebook ● Коллтрекінг дані: Binotel ● Аналітика: Google Analytics Universal / Google Analytics 4 (в процесі) ● E-mail листи ● Webhook - а через нього з усім, що може відправити дані на нього

  • В які CRM-системи можна передавати ліди?

     Наразі є готові інтеграції з: ● Baselinker● Pipedrive ● KeepinCRM
    В роботі: ● Uspacy● Salesforce

  • Яка вартість сервісу LeadBox?

    Ознайомитися з тарифними планами ви можете на сторінці Leadbox.com.ua

  • Чи потрібен програміст для налаштування інтеграцій?

    Для налаштування підключень джерел лідів та CRM в сервіс LeadBox програміст не потрібен. Важливим є залучення спеціаліста з підтримки самописних сайту для розміщення необхідного скрипта на сайті або для налаштування відправки даних на Webhook. Все інше можна зробити без знання програмування за інструкціями.

  • Як через LeadBox побудувати наскрізну аналітику?

    За рахунок інтегрованості сервісу LeadBox з Google Analytics ми можемо зібрати в CRM-системі дані як щодо utm-міток так і Google Client ID. А при досягненні угодою стану виграш - передати цю інформацію разом з бюджетом угоди в Google Analytics Подію (де бюджет відповідно буде оцінкою вартості події). Далі вже в Google Analytics можна будувати необхідний звіт за джерелами трафіку підключаючи в нього канали трафіку з витратами.

  • Чому обирають LeadBox а не схожі сервіси?

    LeadBox у порівнянні з іншими схожими сервісами має значно нижчу вартість, та функціонал, що дозволя з "розумом" передавати ліди саме в CRM-систему. Наявність такого функціоналу як: ● перевірки на дублювання контактів у CRM ● перевірка наявності активної угоди у даного контакту в CRM● налаштування розподілу серед менеджерів згідно бізнес процесу ● можливість об'єднувати та оновлювати поля в угодах за потрібним сценарієм Роблять LeadBox найкращим варіантом для апгрейду CRM-системи без участі прогармістів 

Не зволікайте - дзвоніть!

+38 (093) 316 40 08

або напишіть нам на au.moc.xobdael%40eciffo

Made with