+38 (093) 316 40 08

au.moc.xobdael%40eciffo

Зроблено в Україні

Рішення для Smart передачі лідіву вашу CRM-системуз усіх джерел

● Просте підключення в чотири кроки● Гнучке налаштування інтеграцій без написання коду● Можливість налаштування наскрізної аналітики

Заповни форму - ми проведемо тобі презентацію сервісу та надамо Демо доступ

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.

Що вміє LeadBox?

Він збирає у CRM-систему заявки від ваших клієнтів та розподіляє їх серед відділу продажів згідно з вашим бізнес-процесом. А після обробки заявки передає із CRM-системи інформацію про неї в Google Analytics 4 для побудови наскрізної аналітики. Цікаво? Тоді давайте розглядати детальніше ....

1

Збирає всі заявки від ваших клієнтів 

LeadBox може передати в CRM заявки з сайту, online чату, Лід-форм Facebook, месенджерів, сайтів з квізами. А за рахунок інтегрованості з Webhook - взагалі з будь якого джерела, що може відправити дані на Webhook 

2

Обробляє заявки перед відправкою в CRM 

LeadBox перевіряє за номером телефону наявність контакту в CRM, щоб не створити дубль. Розподіляє заявки на групу обраних вами менеджерів. Ставить замовлення в чергу, щоб жодне не було втрачено через обмеження з боку CRM. 

3

Передає дані по успішних угодах в аналітику

За рахунок інетгрованості з Google Analytics LeadBox може передати успішну угоду з її бюджетом у аналітику та відслідкувати не тільки яке джерело приносить замовлення, а й окупність такого джерела.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Які переваги надає використання LeadBox кожному департаменту вашої компанії?

Для менеджера з продажів

● Економія часу до 40% на пошуку та фіксації всіх вхідних заявок в одному місці; ● Розуміння того, що заявка є повторною. Це допомагає більш якісно побудувати діалог з клієнтом;● Прив'язка заявок від існуючих клієнтів до менеджера, що вже спілкувався з даним клієнтом; ● Автоматичне заповнення полів CRM-системи інформацією із заявки, що також економить час.

Для керівника

● Можливість швидко і без залучення додаткових ресурсів налаштувати інтеграції з необхідними сервісами;● Гнучкість налаштувань розподілу заявок на менеджерів - що допомагає в побудові мотивації;● Гнучкість налаштувань всього сервісу, що дозволяє відтворити стандарти бізнес-процесу компанії;● Відсутність втрат заявок через обмеження CRM чи неуважність менеджерів.

Для маркетолога

● Можливість отримати в кожну угоду необхідні utm-мітки джерел трафіку;● За рахунок гнучкості налаштування обрати варіант фіксації джерела трафіку за клієнтом: за першим дотиком чи за останнім;● Отримати в Google Analytics дані по успішним угодам, або ж досягнутим ключовим етапом з вартістю даних угод і зекономити купу часу на побудові наскрізної аналітики.

LeadBox допомагає розвантажити менеджерів з продажу скоротивши час на обробку заявок та побудувати наскрізну аналітику для оптимізації рекланих бюджетів


Ми працюємо, щоб зробити сервіс ще більш зручним та функціональним. Тому забезпечуємо користувачам:

Технічну підтримку 

Ми завжди на зв'язку та відповідаємо на питання по роботі сервісу в робочий час у Telegram.

Розвиток інтеграцій

Постійно розширюється перелік сервісів, з якими інтегрується LeadBox.

Презентацію оновлень

Ми постійно розширюємо можливості віджету, тому ми готуємо спеціальні відео з усіма оновленнями.

Відео Wikipedia 

Ми розробили покрокові відео для налаштування сервісу, якщо ви вирішете робити це самостійно.

Люди можуть брехати. Цифри з LeadBox - ні.

Заповнюй форму і ми покажемо як працює сервіс

Тарифи LeadBox

Вказана вартість - це абонентська плата за використання сервісу (щомісяця). Мінімальний платіж - 3 місяці. При оплаті більших строків ми даруємо бонусні місяці. 

STANDART

20,5$

на місяць

● кіл-ть ЛІДів - до 500 ● кіл-ть одиниць отриманих даних - до 3 000● кіл-ть підключених інтеграцій - до 5● зберігання історії замовлень та незавершених передач даних - до 30 днів● час оновлення - до 5 хвилини● розподіл угод на менеджерів● черги замовлень ● пріорітетність передачі даних з певних джерел● індивідуальне налаштування щодо розподілу угод у воронках CRM-системи ● контроль дублів● парсинг листів● підключення лід-форм Facebook

PREMIUM

55$

на місяць

ДЛЯ ШАЛЕНОГО ТРАФІКУ
● кіл-ть ЛІДів - до 16 000 ● кіл-ть одиниць отриманих даних - до 30 000 ● кіл-ть підключених інтеграцій - необмежено● зберігання історії замовлень та незавершених передач даних  - до 365 днів● час оновлення - до 30 секунд● весь функціонал тарифу PRO ● додаткова технічна підтримка та можливість доопрацьовувати функціонал під запит клієнта

PRO

30$

на місяць

● кіл-ть ЛІДів - до 3000 на місяць ● кіл-ть одиниць отриманих даних - до 10 000 ● кіл-ть підключених інтеграцій - до 20● зберігання історії замовлень та незавершених передач даних - до 180 днів● час оновлення - до 1 хвилини● додатково до функціоналу STANDART:● функціонал фільтрації ● передача даних щодо джерела дзвінка з Calltracking Binotel● передача даних до Google Analytics у вигляді події з її вартістю● відправка SMS повідомлень через AlphaSMS*

*Масові розсилки sms тарифікуються окремо

━ Додаткові бонуси

Що входить у вартість

Ви використовуєте усі можливості, функції та напрацювання сервісу. Створення, розміщення, доопрацювання та підтримку ми беремо на себе, пропонуючи Вам варіант щомісячної абонплати.

  • Гарантія безупинної роботи

    Ми забезпечуємо розміщення серверів, підтримку коду, оновлення інтеграцій, усунення несправностей. Гарантуємо фіксацію всіх заявок.

  • Технічна підтримка

    Ми завжди на зв'язку та відповідаємо на питання по роботі сервісу в робочий час. Надаємо всі інструкції, консультуємо ваших фахівців, допомагаємо розібратися в функціоналі, створюємо кабінет та налаштовуємо логіку

  • Гнучкість налаштувань модулів

    У нас вже реалізовано низку робочих та перевірених модулів. Використовуйте їх, налаштувавши те, що потрібно саме Вам.

  • Оновлення функціоналу

    Щомісяця ми підключаємо до себе нові сервіси, допрацьовуємо нові функції, відкриваючи для вас все нові можливості сервісу на умовах абонплати.

  • Консультація та допомога в налаштуванні

    Для максимально ефективного використання всіх функцій сервісу ми пропонуємо консультацію з налаштування, як технічного фахівця, так і маркетолога.

Illustration

Хочете почути, який LeadBox корисний ще й голосом - дзвоніть

+38 (093) 316 40 08

або пишіть нам на au.moc.xobdael%40eciffo

Made with